חבילות שי מהארץ לחו"ל

משלוח לחו"ל מכל טוב הארץ

אנשים יקרים ללבכם מתגוררים מחוץ לישראל? מעוניינים לשמח אותם עם משלוח לחו"ל מכל טוב הארץ? רוצים לשלוח מתנה לכריסטמס (כריסמס)? יש לכם עובדים בחו"ל או קולגות לעבודה שאתם מעוניינים לפנק?
עם ניסיון עשיר בשליחת מתנות וחבילות מעבר לים – נעזור לכם לשלוח מתנות ייחודיות ומוצרים איכותיים מעבר לים.

שימו לב – בעקבות שינוי מדיניות ורגולציה לא יתאפשר לשלוח לחו"ל – עמכם הסליחה!

מה אפשר להזמין דרך האתר שלנו?

אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב מאוד של אפשרויות עבור משלוחים לחו"ל עם מוצרים בעלי חיי מדף ארוכים במיוחד שבוודאי יהיו טובים מאוד למאכל עד ההגעה לקצה השני של העולם. כך למשל, אם אתם רוצים לשלוח מתנה לחו"ל תוכלו לבחור מבין מגוון התמרים שלנו ובהם תמר מג'הול, אמרי יבש, חדראווי, דרהי, חלאווי, דקל נור וזהידי. אין ספק כי מתנות לחו"ל הכוללות תמרים מביאות את המתיקות המיוחדת של ארץ ישראל, את הייחוד וטעימה מהיסטוריה יוצאת דופן, וכמובן גם את בריאותם של התמרים.

בנוסף, ניתן לבצע משלוח מתנות לחול של שלל מוצרים נוספים, כגון חליטות תה ארומאטיות, דבש דבורים מעולה, שמן זית משובח, פירות יבשים ותבלינים טריים. ואם לא די בכך, תוכלו להזמין דרכנו מתנות לחול הכוללות דבש תמרים טבעי (סילאן), צמחי מרפא למיניהם ותערובות בריאות מיוחדות, מוצרי קוסמטיקה טבעית ועוד מגוון חבילות שי יפהפיות ומרגשות. מדובר בחבילות שי מוכנות בתור מתנות לחול וכן אפשרות להרכבת חבילה אישית בהתאם להעדפותיכם.

הזמנות מתנות ישראליות לחו"ל אפשרית כבר עכשיו דרך האתר. לפרטים נוספים, לקבלת הכוונה מקצועית ועזרה, ולביצוע הזמנות גם דרך הטלפון הנכם מוזמנים לפנות אלינו ב- 04-6709954.

 

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?