מתנה לחג האהבה

מתנה לחג האהבה לאישה ולגבר

חג האהבה הולך ומתקרב ואתם רוצים לתת לבן או לבת הזוג טעימה מהאהבה והחיבה שאתם חשים, להמתיק את ימיהם ולחזק את הרומנטיקה ואת הקשר. דרך האתר של תמר בכפר תוכלו להשיג את כל המטרות בכמה לחיצות על הכפתור, ולהזמין לכל מקום בארץ מתנה לחג האהבה שהיא באמת מקורית, מיוחדת ומדברת אל הלב.

אז מה להזמין ליום האהבה?

רגע לפני שנספר על מתנות לחג האהבה כדאי לציין שבישראל אנשים נוטים לציין אותו בשני מועדים שונים. הראשון הוא יום ולנטיין שנחוג בתאריך 14 לפברואר מדי שנה, ומציין את חייו ואת מותו של הקדוש ולנטיין שהתאהב באחת הסוהרות ששמרו עליו בכלא הרומאי. המועד השני הוא כמובן ט"ו באב העברי שבו על פי המסורת היו יוצאות בנות ישראל לבושות בלבן אל השדות והכרמים, על מנת למצוא חתן.

 

מתנה לחג האהבה

 

אז לגבי מתנות לחג האהבה, באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון עצום של אפשרויות שאותן ניתן וכדאי להתאים לאופי של בן או בת הזוג. כך למשל, אם לבן הזוג ניתן להזמין מתוך מארזים מתוקים ליום האהבה הכוללים בין היתר תמרים, שוקולדים, יינות בוטיק, סילאן, דבש פירות יבשים ועוד. מאידך, אם אתה רוצה לשמח את בת הזוג כדאי שתדע שלצד המארזים המתוקים אנו מציעים עוד שלל מוצרים וחבילות שי שישמחו את ליבה. כך למשל, תוכל להזמין מוצרי קוסמטיקה טבעית שיעזרו לה לטפח את עור הגוף והפנים, להזמין מוצרי עשבי מרפא למען הבריאות, וגם מוצרים בריאים כגון חליטות תה ארומאטיות, שמן זית משובח ועוד.
מתנות נפלאות גם לבשלנים והבשלניות שבנינו. מחבת עם תבלינים, גאג'טים למטבח. מיני תערובות תבלינים בשילוב מוצרי איכות. מתנות גורמה.

הזמנות מתנה לחג האהבה אפשרית כבר עכשיו דרך האתר. לפרטים נוספים, לקבלת הכוונה מקצועית ועזרה, ולביצוע הזמנות גם דרך הטלפון הנכם מוזמנים לפנות אלינו ב- 04-6709954.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?