סירים ומחבתות במחירים הכי טובים שיש

מחפשים סירים ומחבתות בזול? אצלנו תוכלו למצוא מגוון לא מבוטל של סירים ומחבתות במחירים הכי טובים שיש.
הסירים והמחבתות שאנחנו משווקים הם תוצרת מופלאה של מיטב החברות מהטובות בתחום כמו סולתם, ארקוסטיל ועוד…

סיר נהדר בעל מכסה מעוצב, תוצרת סולתם ובנפח של 6.8 ליטר במחיר מוזל (המבצע מוגבל). מידת הסיר היא מידה גדולה ביחס למטבח הסטנדרטי.
כולם אוהבים סיר שטוח (סוטאז’) לדגנים או ממולאים בקוטר של 36 ס”מ, כעת ניתן להשיג סיר סוטאז’ בקוטר של 40 ס”מ – הסירים תוצרת סולם.
אם אתם מחפשים סיר נירוסטה איכותי וזול, תוכלו למצוא סירים של ענקית הנירוסטה, סולתם, בגדלים של 4.5 ליטר (בינוני) בנפח של 2.5 ליטר(קטן) .

סירים נוספים של חברת סולתם הם סיר יציקה סוטאז’ (שטוח) בקוטר 32 ס”מ, סיר סוטאז’ בקוטר 28 ס”מ, וסיר מאותה הסדרה בקוטר 28 ס”מ.
כל הסירים הנ”ל הינם סירים העומדים בתקנים המחמירים ביותר, אינם מפרישים עופר וקדמיום ומותאמים לבישול בריא (ללא הרבה שמן), בנוסף מתאימים כלל הסירים לכיריים מכל סוג , כולל אינדוקציה.
את האיכות הבלתי מתפשרת של חברת סולתם לא צריך להציג, וכעת ניתן להתגאות גם במחיר הנהדר שלהם.

בגזרת המחבתות ניתן למצוא את מחבת הפסים מהסדרה הטובה ביותר של ארקוסטיל, סדרת אטלאס במחיר מבצע (המלאים מוגבל), מחבת להכנת וופל בלגי גם היא של ארקוסטיל.
בנוסף למחבתות  ניתן למצוא פלנצ’ה (פלטת גריל) ענקית מסדרת מאיר אדוני ארקוסטיל במחיר מצחיק במיוחד, וכך גם פלנצ’ה קטנה יותר (ארקוסטיל אקסלוסיב).

סירים זולים נוספים תוכלו למצוא מסדרת הארד אנודייז דיימונד של ארקוסטיל: בקוטר של 26 ס”מ ו-24 ס”מ.

קלחת זולות ניתן למצוא תוצרת סולתם ו”אשנב” בסדרות שונות:

 

המלאי מוגבל (נכון ליום 23.1.23)

מוצרים מהחנות

אולי גם יעניין אותך

סיור קולינרי בכנרת

לאחרונה נפתחו סביב הכנרת עגלות קפה, מאפיות, בתי קפה, מסעדות ומקומות קולינריים לחובבי הז’אנר. רוצים לעשות יום או סוף שבוע בכנרת ולא יודעים איפה לאכול או לרכוש תוצרת מקומית. החלטנו לעשות לכם דר. אז הנה כל עגלות הקפה, המאפיות, בתי הקפה, מסעדות ומרכזי התוצרת המקומית שיש לנו להציע עבורכם בכנרת.

קרא עוד »

5 תבלינים לשיפור הבריאות הכללי

חיזוק הבריאות הגוף, שיפור מערכת החיסון הם בראש מעיינו גם אם לא באמת התכוונו לכך. מספיק שאנחנו מוסיפים סלט ירקות לארוחת הצהריים, שותים משקה טבעי, קוראים רכיבים או סתם מנשנשים פרי, אנחנומשפרים את הבריאות הכללית שלנו. אז החלטנו לעזור לכם לשפר ולהשתפר ומבלי הרבה מאמץ.

קרא עוד »

מארזי שי לחג הפסח

פסח הוא אחד מהחגים הבולטים והחשובים ביותר בלוח השנה היהודי. לכן נהוג להעניק לקראתו מארזי שי לחג הפסח לבני משפחה, לחברים או לעובדים בארגון או בעסק. כאשר מחפשים מארז לחג פסח, בדרך כלל הוא יכיל מוצרי מזון טעימים, המתאימים לחג.

קרא עוד »

10 רעיונות למתנה לפסח הקרוב

פסח מתקרב ובא. כמדי שנה נהוג להעניק מתנות למארחים, למשפחה, לחברים או לעובדים. החיפוש אחר המתנה המושלמת והמתאימה ביותר יכול להיות מייגע והכביד מאוד על הזמן שלנו.
אז החלטנו לתת לכם 10 רעיונות נהדרים למתנות לפסח לפי נושאים ומקבלי המתנות.

קרא עוד »

איזו חליטת צמחים הכי כדאי לשתות?

תרבות שתיית התה קיימת בעולם כבר שנים רבות מאוד. לכל תרבות כוס התה שלה.
כך למשל בסין לגמו תה צלול בכוסות חרסינה וכתבו עליו שירים. בהודו זיווגו תה שחור וחלב. בתורכיה שותים תה ריחני וממותק באגרטלי זכוכית זעירים. ביפן יש טקס מזיגת תה מסורתי ומורכב. וגם אצלנו הרמב”ם מדבר על שתיית תה וחליטות.

קרא עוד »

טיול חורפי באזור המושבה כנרת

החורף של עמק הירדן מאופיין בחורף נעים, מומלץ מאוד לטיול בתקופה זו. הכל ירוק ופורח, האדמה נעימה ורוח מלטפת מלווה אתכם לאורכו של כל הטיול. אז הנה ההמלצה שלנו לטיול חורפי ונהדר עם עוד כמה טיפים קטנים שיעשו לכל המשתתפים חווית טיול מעט שונה.

קרא עוד »

לתבל את הקוקטייל

מזג האוויר מושלם, הסתיו מגיע, מעט חמים ביום ובערב כבר יותר קריר. ואין כמו קוקטייל טוב לסגירת היום. הכנו עבורכם כמה מתכונים מעניינים לקוקטיילים מוצלחים וצוננים עם טוויסט מעניין.

קרא עוד »
מארז שוקולדים לחג

מארז שוקולדים לחג

מארזי שי שוקולד הם מארזים טעימים, מפנקים ומרגשים שהופכים כל אירוע למשמח. עם הנוחות של בחירה מתוך מגוון רחב של מארזים להתאמה לכל טעם ולכל תקציב, מארזי שוקולד לחג מהווים דרך מצוינת לשמח אדם קרוב.

כאמור, ישנם סוגים רבים ושונים של מארזי שוקולדים לחג. חלק מהמארזים מכילים שוקולדים מוכרים ואהובים, בעוד שאחרים מכילים שוקולדים בטעמים מיוחדים, כגון שוקולד עם פירות, שוקולד עם טעמי קפה, או שוקולד עם ליקר.

כאשר בוחרים מארז שוקולדים מתנה, ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

קרא עוד »