מסלול “טיול בעקבות מג’הול”

מחפשים מסלול טיול לכל המשפחה לשבת? רוצים לדעת איפה מטיילים באזור הכנרת? הכנו בדיוק בשבילכם מסלול טיול נחמד עם ערך מוסף - קבלו את טיול בעקבות מג'הול.
  • נקודת התחלה: “חניון תמר בכפר, המושבה כנרת (זו גם נקודת הסיום).
    נחנה את הרכב בחניון “תמר בכפר” (אפשר לרשום “תמר בכפר, המושבה כנרת” בWAZE)
    במקום חניה בשפע, שולחנות פיקניק ושירותים, המקום מונגש.
  • נצעד דרומה על “שביל האופניים “סובב כנרת” דרך מטע התמרים – הביטו על גזעי העץ של המטע הסתכלו במה הם שונים מהמטע הצמוד (שבחניית תמר בכפר)
    חידה ראשונה: איזה זן תמרים גדל במטע מספר 1?
  • נמשיך בדרכנו לצד שמאל (לפי שילוט שביל האופניים)  – ונרד בסמוך למטע התמרים אל בריכות הדגים של קבוצת כנרת.
  • בחלק הצפוני של בריכות הדגים ניתן להגיע אל “גן רחל” באזור זה נטעו עצי התמר הראשונים שהובאו בשנות החמישים על ידי בנציון ישראלי ויאני אבידוב לישראל מעיראק.
  • בדרכנו נעבור בין בריכות הדגים – אפשר “ללכת לאיבוד” בין בריכות הדגים (כל הדרכים מובילות ל”בית המוטור”)
    חידה 2 : איזה שיר נכתב על אזור בריכות הדגים של קיבוץ כנרת?
  • בחלק המערבי של בריכות הדגים נראה מטעי תמרים.
  • חידה 3: איזה זן תמרים יש בחלקות המטעים המערביות לבריכות הדגים?
  • נגיע אל בית המוטור ונערך לחציית הכביש.
  • חוצים את כביש הגישה לקיבוץ כנרת אל ה”ירדנית” – אתר הטבילה של הנוצרים בירדן, אפשר להיכנס ולראות את הטובלים ולהנות מיופיו של הירדן.
  • חלק 2 – אפשר לחזור בעקבותינו חזרה לרכב (מסלול קצר כשעה) או להמשיך לחלקו הדרומי של הירדן.
  • במידה ותרצו להמשיך – ממשיכים במעלה הכביש ומגיעים לצומת דרכים ובה שביל עפר הממשיך דרומה לירדן הדרומי.
    לאחרונה שופץ המקום ובמקום טייל נהדרת וסלולה המובילה עד מנחמיה.
  • אפשר לבקר בדרך באתר ה”רוב רוי”, להמשיך לחוויה נהדרך עם אורי העגלות ב”מרכבות הירדן”.

את זני התמרים השונים תוכלו למצוא בחנות שלנו.

המסלול מתאים גם לרכיבת אופניים.

[follow title=”אוהבים, עקבו אחרינו” style=”small” facebook=”https://www.facebook.com/www.tamarbakafr.co.li/” instagram=”https://www.instagram.com/tamarbakfar/”]

מוצרים מהחנות

אולי גם יעניין אותך

סיור קולינרי בכנרת

לאחרונה נפתחו סביב הכנרת עגלות קפה, מאפיות, בתי קפה, מסעדות ומקומות קולינריים לחובבי הז’אנר. רוצים לעשות יום או סוף שבוע בכנרת ולא יודעים איפה לאכול או לרכוש תוצרת מקומית. החלטנו לעשות לכם דר. אז הנה כל עגלות הקפה, המאפיות, בתי הקפה, מסעדות ומרכזי התוצרת המקומית שיש לנו להציע עבורכם בכנרת.

קרא עוד »

5 תבלינים לשיפור הבריאות הכללי

חיזוק הבריאות הגוף, שיפור מערכת החיסון הם בראש מעיינו גם אם לא באמת התכוונו לכך. מספיק שאנחנו מוסיפים סלט ירקות לארוחת הצהריים, שותים משקה טבעי, קוראים רכיבים או סתם מנשנשים פרי, אנחנומשפרים את הבריאות הכללית שלנו. אז החלטנו לעזור לכם לשפר ולהשתפר ומבלי הרבה מאמץ.

קרא עוד »

מארזי שי לחג הפסח

פסח הוא אחד מהחגים הבולטים והחשובים ביותר בלוח השנה היהודי. לכן נהוג להעניק לקראתו מארזי שי לחג הפסח לבני משפחה, לחברים או לעובדים בארגון או בעסק. כאשר מחפשים מארז לחג פסח, בדרך כלל הוא יכיל מוצרי מזון טעימים, המתאימים לחג.

קרא עוד »

10 רעיונות למתנה לפסח הקרוב

פסח מתקרב ובא. כמדי שנה נהוג להעניק מתנות למארחים, למשפחה, לחברים או לעובדים. החיפוש אחר המתנה המושלמת והמתאימה ביותר יכול להיות מייגע והכביד מאוד על הזמן שלנו.
אז החלטנו לתת לכם 10 רעיונות נהדרים למתנות לפסח לפי נושאים ומקבלי המתנות.

קרא עוד »

איזו חליטת צמחים הכי כדאי לשתות?

תרבות שתיית התה קיימת בעולם כבר שנים רבות מאוד. לכל תרבות כוס התה שלה.
כך למשל בסין לגמו תה צלול בכוסות חרסינה וכתבו עליו שירים. בהודו זיווגו תה שחור וחלב. בתורכיה שותים תה ריחני וממותק באגרטלי זכוכית זעירים. ביפן יש טקס מזיגת תה מסורתי ומורכב. וגם אצלנו הרמב”ם מדבר על שתיית תה וחליטות.

קרא עוד »

טיול חורפי באזור המושבה כנרת

החורף של עמק הירדן מאופיין בחורף נעים, מומלץ מאוד לטיול בתקופה זו. הכל ירוק ופורח, האדמה נעימה ורוח מלטפת מלווה אתכם לאורכו של כל הטיול. אז הנה ההמלצה שלנו לטיול חורפי ונהדר עם עוד כמה טיפים קטנים שיעשו לכל המשתתפים חווית טיול מעט שונה.

קרא עוד »

לתבל את הקוקטייל

מזג האוויר מושלם, הסתיו מגיע, מעט חמים ביום ובערב כבר יותר קריר. ואין כמו קוקטייל טוב לסגירת היום. הכנו עבורכם כמה מתכונים מעניינים לקוקטיילים מוצלחים וצוננים עם טוויסט מעניין.

קרא עוד »
מארז שוקולדים לחג

מארז שוקולדים לחג

מארזי שי שוקולד הם מארזים טעימים, מפנקים ומרגשים שהופכים כל אירוע למשמח. עם הנוחות של בחירה מתוך מגוון רחב של מארזים להתאמה לכל טעם ולכל תקציב, מארזי שוקולד לחג מהווים דרך מצוינת לשמח אדם קרוב.

כאמור, ישנם סוגים רבים ושונים של מארזי שוקולדים לחג. חלק מהמארזים מכילים שוקולדים מוכרים ואהובים, בעוד שאחרים מכילים שוקולדים בטעמים מיוחדים, כגון שוקולד עם פירות, שוקולד עם טעמי קפה, או שוקולד עם ליקר.

כאשר בוחרים מארז שוקולדים מתנה, ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

קרא עוד »