טיול בכנרת והסביבה

החנות שלנו מצאת בנקודה ממנה אפשר לצאת למספר טיולים מעגליים. אפשר לחנות את הרכב לצאת לטיול ולחזור. במקום חנייה בשפע, שירותים נגישים נקיים וזמינים, מרפסת מקורה עם שולחנות פיקניק לנוחיותכם ושימושכם, והכל ללא עלות. אז הינה כמה מסלולי טיול אפשריים מהנקודה שלנו.

עמק הירדן ידוע בקיץ חם מאוד. החורף היא תקופה נפלאה לצאת לטיול משפחתי סביב הכנרת.
בואו הכירו כמה טיולי שבת אפשריים לכל המשפחה בסביבתנו.

צופים על הכנרת וחוזרים לעבר

מחנים את הרכב, לאחר התארגנות קצרה או ארוחת בוקר קלילה, מצפינים על הכביש (ברגל) ולאחר 3 דקות הליכה מגיעים לחצר כנרת וחוות העלמות – מקום הכשרת קיבוצי הסביבה וראשית ההתיישבות בעמק הירדן.
במקום הוקם עגלת קפה ופינות ישיבה “קפה ארתור”, השולחנות נמצאים במרפסת מרהיבה הצופה אל הכנרת.
משם ממשיכים צפונה ב”רחוב הראשונים”, בין בתי האבן הישנים של מייסי המושבה תוכלו למצוא בית אחד יחיד ומיוחד, “ארמון רב תפארת”, בית משפחת טריידל שהוא חלק היסטורי וציוני חשוב. נרד אל כביש 90 וחצה אותו לבית העלמין של כנרת שם קבורים גדולי האומה הציונית ואישים חשבוים כמו רחל המשוררת, נעמי שמר, ברל כנצנלסון, משה הס ועוד.
משם נלך דרומה דרך “גן רחל” ונגיע חזרה למכונית.
מסלול נהדר לחובבי ההיסטוריה, נגיש.

בריכות כנרת ובית המוטור

טיול מקסים בחורשת האקליפטוס- מאותה הנקודה נרד דרך מטע התמרים בשביל האופניים המסומן “סובב כנרת”, ונגיע אל בריכות הדגים הישנות של קבוצת כנרת. אפשר לטייל סביב הבריכות לחפש את “קבר בובה”  (הסוסה החרוצה), לצפות בעופות המים, ולמצוא צבים. בכל דרך שנפנה בכיוון דרום לבסוף נגיע אל “בית המוטור”, מבנה אבן עתיק מראשית ההתיישבות. אפשר לחצות את הכביש ולהגיע לאתר ה”ירדנית” של הצליינים ולהתרשם מהירדן וסכר דגניה. משם נחזור על עקבותינו לרכב.
מסלול מתאים מאוד למשפחות עם ילדים. 

רוכבים בשביל הירוק

אם אתם רוכבי אופניים ומחפשים מסלול נהדר לרכיבה נעימה, לא קשה במיוחד, מהולה בצבעים ירוקים, המון טבע ומסלול מעניין, מסלול האופניים “סובב כנרת” עובר ממש בצמוד לחנות שלנו. אפשר להחנות את הרכב ולצאת לדרך לכיוון דרום להמשיך עד כמה שאתם רוצים.
לעבור דרך בריכות הדגים, לרכב לאורכו של הירדן המפואר, לחצות לכיוון נהריים לעלות לקיבוץ אשדות יעקוב, לחזור או להמשיך לכיוון מעגן, שער הגולן ותל קציר. תלוי כמה תרצו להרחיק.
המסלול מתאים לרוכבי שטח מקצוענים, רוכבים מתקדמים ומתחילים וכך גם למשפחות. 

תל בית ירח- גל הרצל ובית העלמין

אפשר לרדת בשביל האופניים לעלות מזרחה לתל בית ירח, להתרשם מהחפירות התקדמות, להצפין מעט לגל הרצל, לשמוע את הסיפור הלא מוכר על הגל, על האירוע המפואר שהוחזר בשנים האחרונות לחיינו, ולהמשיך לבית העלמין של כנרת.
חזרה דרך “גן רחל”.
מסלול נהדר מלא היסטוריה מתאים לכל המשפחה. לא נגיש.

 

מוצרים מהחנות

אולי גם יעניין אותך

סיור קולינרי בכנרת

לאחרונה נפתחו סביב הכנרת עגלות קפה, מאפיות, בתי קפה, מסעדות ומקומות קולינריים לחובבי הז’אנר. רוצים לעשות יום או סוף שבוע בכנרת ולא יודעים איפה לאכול או לרכוש תוצרת מקומית. החלטנו לעשות לכם דר. אז הנה כל עגלות הקפה, המאפיות, בתי הקפה, מסעדות ומרכזי התוצרת המקומית שיש לנו להציע עבורכם בכנרת.

קרא עוד »

5 תבלינים לשיפור הבריאות הכללי

חיזוק הבריאות הגוף, שיפור מערכת החיסון הם בראש מעיינו גם אם לא באמת התכוונו לכך. מספיק שאנחנו מוסיפים סלט ירקות לארוחת הצהריים, שותים משקה טבעי, קוראים רכיבים או סתם מנשנשים פרי, אנחנומשפרים את הבריאות הכללית שלנו. אז החלטנו לעזור לכם לשפר ולהשתפר ומבלי הרבה מאמץ.

קרא עוד »

מארזי שי לחג הפסח

פסח הוא אחד מהחגים הבולטים והחשובים ביותר בלוח השנה היהודי. לכן נהוג להעניק לקראתו מארזי שי לחג הפסח לבני משפחה, לחברים או לעובדים בארגון או בעסק. כאשר מחפשים מארז לחג פסח, בדרך כלל הוא יכיל מוצרי מזון טעימים, המתאימים לחג.

קרא עוד »

10 רעיונות למתנה לפסח הקרוב

פסח מתקרב ובא. כמדי שנה נהוג להעניק מתנות למארחים, למשפחה, לחברים או לעובדים. החיפוש אחר המתנה המושלמת והמתאימה ביותר יכול להיות מייגע והכביד מאוד על הזמן שלנו.
אז החלטנו לתת לכם 10 רעיונות נהדרים למתנות לפסח לפי נושאים ומקבלי המתנות.

קרא עוד »

איזו חליטת צמחים הכי כדאי לשתות?

תרבות שתיית התה קיימת בעולם כבר שנים רבות מאוד. לכל תרבות כוס התה שלה.
כך למשל בסין לגמו תה צלול בכוסות חרסינה וכתבו עליו שירים. בהודו זיווגו תה שחור וחלב. בתורכיה שותים תה ריחני וממותק באגרטלי זכוכית זעירים. ביפן יש טקס מזיגת תה מסורתי ומורכב. וגם אצלנו הרמב”ם מדבר על שתיית תה וחליטות.

קרא עוד »

טיול חורפי באזור המושבה כנרת

החורף של עמק הירדן מאופיין בחורף נעים, מומלץ מאוד לטיול בתקופה זו. הכל ירוק ופורח, האדמה נעימה ורוח מלטפת מלווה אתכם לאורכו של כל הטיול. אז הנה ההמלצה שלנו לטיול חורפי ונהדר עם עוד כמה טיפים קטנים שיעשו לכל המשתתפים חווית טיול מעט שונה.

קרא עוד »

לתבל את הקוקטייל

מזג האוויר מושלם, הסתיו מגיע, מעט חמים ביום ובערב כבר יותר קריר. ואין כמו קוקטייל טוב לסגירת היום. הכנו עבורכם כמה מתכונים מעניינים לקוקטיילים מוצלחים וצוננים עם טוויסט מעניין.

קרא עוד »
מארז שוקולדים לחג

מארז שוקולדים לחג

מארזי שי שוקולד הם מארזים טעימים, מפנקים ומרגשים שהופכים כל אירוע למשמח. עם הנוחות של בחירה מתוך מגוון רחב של מארזים להתאמה לכל טעם ולכל תקציב, מארזי שוקולד לחג מהווים דרך מצוינת לשמח אדם קרוב.

כאמור, ישנם סוגים רבים ושונים של מארזי שוקולדים לחג. חלק מהמארזים מכילים שוקולדים מוכרים ואהובים, בעוד שאחרים מכילים שוקולדים בטעמים מיוחדים, כגון שוקולד עם פירות, שוקולד עם טעמי קפה, או שוקולד עם ליקר.

כאשר בוחרים מארז שוקולדים מתנה, ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

קרא עוד »