סכיני שף מומלצות

קיבצנו עבורכם את סכיני השף המומלצות ביותר במחירים מיוחדים. וכמובן שנעזור לכם לבחור את הסכין המתאימה ביותר עבורכם.

ראשית, מה היא סכין שף ? מה מבדיל אותה מבין הסכינים השונות?
סכין שף או סכין טבח היא סכין ייעודית למטלות השונות במטבח. כמובן שישנם סוגים שונים ורבים של סכינים ולכל סכין ייעוד שונה ומטרה נפרדת. סכין השף הוא סכין המסוגל לתת מענה לשימושים שונים ורחבים במטבח. כמו חיתוך של ירקות קשים וירקות רכים, חיתוך של בשר, דגים, עוף וחלבונים שונים, קיצוץ של עשבי תבלין ועוד.
למעשה סכין השף היא הסכין המרכזית לשימוש היומיומי במטבח.
גם לסכיני השף צורות שונות. ישנה סכין חדה שתשממש אותנו לחתיוך ופריסה. ויש סכין מעוגלת בקצה (סנטוקו) שתעזור לנו לקצוץ בנוחות רבה יותר.
אז אחרי ההסבר ניגש לסכינים שהכנו עבורכם:

סכין שף 20 ס"מ ARCOSTEEL מסדרת טום אביב. היא סכין נוחה במיוחד עם משקל כבד באופן יחסי , וצורה המאפשרת חיתוך ופריסה של נתחי בשר, חיתוך של ירקות וקיצוץ.

בדרך כלל הסכין בגודל זה (20 ס"מ) תיהיה נוחה יותר ליד גברית, לעומת זאת הנשים יעדיפו סכין קצרה יותר ולכן ישנה אותה הגרסה לסכין ב-15 ס"מ בלבד..

 

סכין נוספת בסדרה המאפיינת את סכיני השף וטובה יותר לקיצוץ (שיני שום, עשבי תבלין ועוד..) היא סכין הסנטוקו 17 ס"מ.

גם לסכין הזו יש גרסה קצרה יותר, בארוך של 14 ס"מ.

ישנה גם סכין קלה יותר מסדרת "מאסטר" של ארקוסטיל – סכין שף 20 ס"מ .

והכי חשוב – משחיז סכינים. יש להשחיז את הסכינים לפי הצורך או פעם החודש. משחיז סכינים נוח לשימוש הביתי : ובעל יכול ייחודית להשחזת סכינים משוננות.

 

דבר חשוב, מומלץ מאוד לשטוף את הסכינים שלכם עם מים וסבון בשטיפה יידנית, לאחר מכן לייבש מייד ולהניח במקום ייעודי, אם אין לכם מעמד סכינים או מגירת סכינים, השתדלו להניח במגירה כך שהסכין אחרת או כלים אחרים לא תפגע בלהב הסכין שלכם.

 

 

 

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?