מתנות שוות לראש השנה

מתנות לראש השנה – מיוחדות ויוקרתית

בראש השנה מגיעה המסורת של העם היהודי לשיאה, כאשר כל משפחה נפגשת ארוחת החג, עם השירים, המזמורים, התפילות, היין, מאכלי החג ושלל מטעמים נוספים. ולקראת הראש השנה והחגים גם נהוג להעניק מתנות שממתיקות עוד יותר את החג, מפארות את השולחן ומביעות את החיבה ואת הוקרת התודה על הקשרים האישיים.

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מתנות לראש השנה, כולן מיוחדות, מכובדות ויתקבלו בשמחה על ידי כל אחד, בין אם אלו מתנות חג לעובדים בעסק, מתנות לבני משפחה או לחברים, ואפילו ניתן לשלוח מתנות לחג לקרובים שלכם בחו"ל.

בין היתר, אנו מציעים מתנות יוקרתיות לראש השנה בדמות חבילות שי מוכנות בשלל עיצובים מרהיבים ועם מוצרי איכות ייחודיים, כמאמר כלב בן יפונה: ארץ זבת חלב ודבש". דוגמא אחת של מתנות ייחודיות לפסח היא סלסילת שירת העמק הכוללת יין רימונים, תמרים ממולאים, חטיפי בוטניות, חמניות ושומשום, תמרים מג'הול, סילאן, סוכריות שקד, לבבות שוקולד, טבלת שוקולד, דבש, חליטת פירות, סוכריות דבש, מעדן תאנים, קיווי ומשמש מיובשים.

זו הייתה רק דוגמא אחת מתוך מגוון חבילות שי שמחכה לכם באתר. הזמנת מתנות שוות לראש השנה אפשרית כבר עכשיו דרך האתר. לפרטים נוספים, לקבלת הכוונה מקצועית ועזרה, ולביצוע הזמנות גם דרך הטלפון הנכם מוזמנים לפנות אלינו ב- 04-6709954.

 

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?