מתנות לראש השנה הקרוב

מידי חג אנחנו עמלים על מתנות מופלאות ומקוריות לחג. החג שכולו מבשר התחלות חדשות, וייחולים לשנה טובה וצמיחה, עם כל סממני החג, הדבש המקומי, התמרים, הרימון ועוד.
בתמר בכפר תוכלו למצוא מגוון מתנות ייחודיות ומקוריות לחברים ולמשפחה. שליחינו יספקו את המתנות לכל נקודה בארץ וכך גם לחו"ל.

דבש וסילאן:

דבש מקומי או דבש מקראי. הסילאן הוא הדבש המקראי, אך נהוג כמובן לאכול דבש דבורים. בתמר בכפר תוכלו למצוא מיני דבשים, וכך גם תוכלו לשלב אותם באחת מאריזות השי כפי שנהוג.
דבש הוא הכוכב הבלתי מעורער של החג, כך הוא וכדאי להקפיד על איכות גבוהה. דבש ללא תוספת סוכר ושלא חומם – הוא הדבש הטהור.

באתר תוכלו למצוא מיני רעיונות ומתנות – אם תרצו להוסיף משהו, או לגרוע זה כמובן אפשרי. צרו אתנו קשר ונרכיב עבורכם את המארז המושלם שלכם.

בחנות האינטרנטית תוכלו למצוא מוצרים נוספים היכולים להיות סמלי החג שלכם בסלסלה. מוצרים כמו, סוכריות רימון, יין רימונים, ליקר רימון, חליטת רימונים או סבון רימונים ושמן רימונים. וכמובן חליטת תפוח ודבש, סוכריות דבש, שוקולד ממולא דבש בצורת דבורים, צנצנות לדבש ועוד. בנוסף כל מוצרי התמרים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהחג. כך סילאן טבעי, חטיפי תמרים, תמרים טריים ועוד.

אנו מתמחים במתנות לחג עבור עובדים וארגונים גדולים כקטנים. ניתן להתאים מארז שי לפי תקציב מסוים או משאלת לב. פנו אלינו ונשלח לכם הצעת מחיר מסודרת עם תמונות לווצאפ.

תוכלו להתעדכן ולעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/tamarbakfaril "תמר בכפר עד הבית"

 

 

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?