מתנה לחג לעובדים

רעיון מצוין עבור מתנה לחג עובדים

כל בעל עסק יודע שהאנשים העובדים אצלו ואיתו מהווים את המשאב החשוב ביותר והגורם העיקרי להצלחה. לפיכך, בחברות וארגונים נהוג להשקיע לא מעט מחשבה וגם כסף בשביעות הרצון של העובדים, החל ביצירת סביבת עבודה נוחה ובריאה ועד לימי כיף וגיבוש. כמובן, נהוג גם להעניק מתנה לחג לעובדים ובעיקר בפסח, בראש השנה ובסוכות, ולמען מטרה זו תוכלו למצוא באתר של תמר בכפר שלל מתנות לחג לעובדים.

אנו מציעים מתנות לחגים לעובדים במגוון תצורות, למשל הזמנת פריטים בודדים מקטגוריית כלי בישול, מעולם הקוסמטיקה הטבעית, מצמחי המרפא, פירות יבשים ואגוזים, תמרים וכן הלאה. או לחילופין, ניתן להזמין בקלות ובבטחה חבילות שי מגוונות בהתאם למאפייני העובדים ומספרם, אופיו של החג ומסגרת התקציב העומדת לרשותכם. יש לציין כי מתנה לעובדים לחג המוזמנת מאיתנו היא יוצאת דופן באיכותה ובמתיקותה, ומביאה אל שולחן החג המשפחתי שלהם את כל הטוב של ישראל. כמובן, בכך אתם גם תורמים למשק הישראלי בכללותו ולענף החקלאות בפרט.

 

מתנה לחג לעובדים

אז אם אתם מחפשים מתנות לעובדים לחג הנה דוגמא אחת של סלסילת פינוקים מהעמק הכוללת חצי קילו תמרים מג'הול, מיקס פירות יבשים, יין קברנה סוביניון מיקבי רמת הגולן, חטיפים בוטניות, חמניות ושומשום, חטיפים תמרים ואגוזים, תערובת אגוזים ושקדים מסוכרים, דבש "פרחי הגולן, מעדן תאנים ללא תוספת סוכר, וסילאן טבעי בבקבוק לחיץ.

יש כמובן עוד המון חבילות שי שמחכות לכם באתר. הזמנת מתנות לעובדים לחגים אפשרית כבר עכשיו דרך האתר. לפרטים נוספים, לקבלת הכוונה מקצועית ועזרה, ולביצוע הזמנות גם דרך הטלפון הנכם מוזמנים לפנות אלינו ב- 04-6709954.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?