מה עושים בכנרת?

הכנרת שלנו הכי יפה שיש

לאחר ימים גשומים רבים, עלו גדות הכנרת והיום אם נושקים את כביש סובב כנרת. המים הציפו גם את גדות הירדן ותושבי האזור מאושרים. זה בדיוק הזמן להגיע וליהנות יחד אתנו.
האזור שלנו מציע שפע של מסלולי טיול נהדרים, ברגל, באופניים וברכב, תצפיות רבות, אזורים שקטים ומוצלים, מים, ועוד שלל פינות חמד בדרך.

שביל ישראל ושביל סובב כנרת:
צועדים בשביל או רוכבים על אופניים? יש לנו את כל מה שצריך כדי לשדרג לכם את החוויה. בכניסה לחנות, במרפסת המקורה, שולחנות פיקניק, שירותים וחנייה. תוכלו להתרווח וליהנות מהבריזה שלנו, להרוות את הצמא במיצים טבעיים ובירה טובה. לחדש מצבור אנרגיה שמקורו בתמרים ועוד שלל פינוקים. תוכלו לקנות תבלינים, רטבים, ממרחים כדי לשדרג את הפיקניק שתכננתם בשטח. וכמובן להוסיף עוד כמה פינוקים לדרך.
השביל ממשיך לכיוון בריכות הדגים ובית המוטור- מסלול משפחתי מהנה ומוצל ברובו. להתאהב במשעולים בין דגניה לכנרת. באותו כיוון תוכלו להגיע לגדות הירדן הדרומי, ולהשתכשך במי הירדן.
אפשר גם להצפין וליהנות מחופי הכנרת שהם חוויה כעת.

קבוצת מטיילים\ טיול משפחות:
במרכז המבקרים שלנו תוכלו לצפות בסרט בן 10 דקות, המספר את סיפורה המרתק של משפחת שניידמן מחלוצי כנרת (1908) וסיפור גידול התמרים בעמק הירדן. בנוסף לסרט תוכלו לקבל הסבר קצר על התמרים, על המוצרים השונים, העת החדשה, חקלאות ועוד. במרפסת המקורה שלנו תוכלו להשתמש בשולחנות הפיקניק שלנו.
קפה אספרסו במקום.
חנייה בשפע.
שירותים.
נגישות.

טיול סביב הכנרת:
סביב הכנרת ישנן נקודות עניין רבות. בחלק הדרומי ניתן למצוא את בית המוטור, בריכות הדגים של כנרת, בית העלמין, חצר כנרת, וחופי הרחצה המוכרזים, בריניקי, צינברי ועוד. תוכלו להחנות את הרכב אצלנו, ולצאת לטיול כוכב לכל אחת מהנקודות הללו. החוף במרחק הליכה.
ניתן להגיע דרכנו גם לירדן (רוב-רוי, ירדנית, סכר דגניה).

מגיעים לכנרת עם ילדים בחופש?
סביב הכנרת שפע של אטרקציות לילדים ולמשפחות. מזג האוויר חם אבל ניתן למצוא מגוון אטרקציות במקומות ממוזגים. אצלנו תוכלו לצפות בסרט במרכז המבקרים, לטייל במטע התמרים ולטעום חוויה ציונית וקולינרית.
מגוון אטרקציות למשפחות במרחק קרוב מהנקודה שלנו.

הכנרת בערב:
בשעות הערב, תוכלו לבלות באזור. בתי קפה ומסעדות, מוזיקה ושקט בחוף הכנרת. כל מה שתרצו לעשות קיים. מסעדות כמו "על הנהר", "1910", "צל תמר" ועוד נפתחות לארוחות ערב ולילה. בחוף צמח תוכלו להעביר ערב שקט במדשאות. בבית גבריאל תוכלו לשתות כוס קפה וליהנות מסרט או הופעה. מרכז קניות בצמח פתוח ובו מגוון בתי קפה ורשתות.

לינה בכנרת:
סביב הכנרת תוכלו למצוא בתי מלון, כפרי נופש, בתי הארחה קיבוציים, אורחנים, צימרים ועוד אפשריות לינה.

 

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?