מארזי שי ליולדת

מבחר עשיר של מארזי שי ליולדת

חברה או בת משפחה שלכם ילדה? אז קודם כל – מזל טוב! ודבר שני, אם אתם מחפשים מארזי שי ליולדת שיהיו באמת מקוריים, מכובדים ומרהיבים, כדאי לכם לעיין במבחר העשיר המוצע באתר שלנו.

את המארזים תוכלו להזמין בקלות ובכמה לחיצות העכבר לכל כתובת מבוקשת בארץ ואפילו בחו"ל. גם תוכלו לעיין כמובן בתמונת המארז ובפירוט המוצרים המצויים בו, ויש גם אפשרות לבנות דרכנו חבילת שי מקורית וייחודית משלכם – המותאמת ליולדת כפי שאתם מכירים אותה. בנוסף, תוכלו להזמין מגוון פריטים בודדים או לאגד אותם יחדיו לכדי מארז, למשל מעולם הקוסמטיקה הטבעית – שמפו, קרם גוף, מסכה להזנת השיער, שמן טיפולי לשיער, בשמים, קרם ידיים ארומתי, מי פנים, מסיכת פילינג ועוד הרשימה ארוכה.

 

מארזי שי ליולדת

דוגמא אחת מתוך מארזי שי ליולדת היא חבילת הפסקת התה שלנו, שתעזור ליקירתכם לשמור על בריאותה ועל בריאות תינוקה. החבילה קומקום חליטה מזכוכית 800 מ"ל ושלל שקיקי תה בטעמים נהדרים. מצד שני, אם אתם רוצים ללכת בגדול תוכלו להזמין עבורה את החגיגה המושלמת, כי באמת א כל יום נולד תינוק. המארז כולל שני בקבוקי יין מיקס דלתון, זוג כוסות יין גדולות ופקק לסגירת בקבוקים, וכן חטיפי תמרים אגוזים, טבלאות שוקולד, תערובת שקדים ואגוזים מסוגרים, סילאן, חלווה עם פיסטוק, אגוזים מצופים שוקולד, ועוד הפתעות.

הזמנת מארזי שי ליולדת אפשרית כבר עכשיו דרך האתר. לפרטים נוספים, לקבלת הכוונה מקצועית ועזרה, ולביצוע הזמנות גם דרך הטלפון הנכם מוזמנים לפנות אלינו ב- 04-6709954.

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?