יזמות נשית כבר 23 שנים

אם תשאלו את ענבל גולדשטיין ולילך שניידמן אם הן היו ראות אז, לפני עשרין ושלוש שנים את עצמן בעלות עסק קולינרי מצליח, סביר שהן היו צוחקות.
ענבל גולדשטיין, לבית שניידמן, הייתה רפתנית, מבוקר עד ערב, בעודה אם מסורה ל-3 בנות, הייתה יוצאת לחליבות בוקר, עבודות רפת בצהרים, גידול עגלים וחליבות ערב כמובן.
לילך שניידמן, גיסתה, הייתה עסוקה, בנוסף לגידול תיאומים צעירים, בהדרכות של קבוצות בטיולים על ידיעת ארץ ישראל.
כחלק מהמשק המשפחתי שכולם נטלו בו חלק, הקים רן שניידמן, אח צעיר לענבל ובעלה של לילך, יחד עם אביו, יהודה שניידמן , מפעל למוצרי תמרים ומעדנים נוספים.

"לא מוותרים בקלות על חלומות"
ענבל ולילך החליטו לשכור קרון קטן בין שתי הבתים הפרטיים שלהם, בו ימכרו את תוצרת המפעל והמשק המשפחתי. אז בסוף שנות התשעים פתחו ענבל ולילך את "תמר בכפר", מעדניה קטנה בה ניתן היה למצוא מעדני תמרים, שמן זית, מעדנים שונים, יין ועוד. לחנות הגיעו מכל האזור, טעמו וקנו, נהנו מאיכות המוצרים והמקום הנעים.
לאחר כשנתיים החליטו ענבל ולילך להגדיל את העסק. הן נגשו אל בורות התחמיץ ששכנו בין הרפת למטע התמרים, קירו את המבנים, חיפו בקורות עץ, הוסבו מדפים. בבור אחד הוקמה חנות לתפארת, מגוון המוצרים גדל, כעת נמכרו, בנוסף למעדני משק שניידמן, גם מוצרים של חקלאים ויצרנים נוספים מהאזור. בבור השני הקימו הבנות מרכז מבקרים ובו הוקרן סרט המספר את סיפור המשפחה, התמרים והאזור.
עם השנים, נשבר הקיר המפריד בין מרכז המבקרים וקיום ישנה חנות גדולה ובה חדר מרכז מבקרים המכיל קבוצות מידי יום. לצפייה בסרט שלנו >>> לחצו כאן!

כיום מגיעים אל החנות, מטיילים רבים, לקוחות מכל רחבי הארץ וקבוצות מבקרים מהארץ והעולם.
בנוסף הוקמה גם חנות און ליין בה נמכרים המוצרים מהחנות, ונשלחים עם שליחים ברחבי ישראל ובעולם כולו.

החנות הפכה למרכז קולינרי משפחתי ונהדר, בחוץ מרפסת מקורה ושולחנות פיקניק לנוחיותכם, החנות מונגשת והחנייה בשפע. הנוף הצופה על הכנרת והרי הגולן משכר את העין. מטע התמרים שלנו פרוס לפניכם.
למידע נוסף תוכלו ליצור איתנו קשר.
תמר בכפר
046709954

 

 

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי, כאן עידו,
במה אוכל לעזור?